“ملخص المقال

يعود مكي للأضواء من جديد بعد فترة انقطاع بسبب مرضة الشديد ويشارك جمهورة التفاصيل عن طريق صفحتة الرسمية الوحيدة على موقع التواصل الإجتماعى" الفيس بوك " التى أنشأها حديثا للتواصل المباشر مع جمهورة بعد أن كان رافضا تماما لتلك الفكرة .

يعود مكي للأضواء من جديد بعد فترة انقطاع بسبب مرضة الشديد ويشارك جمهورة التفاصيل عن طريق صفحتة الرسمية الوحيدة على موقع التواصل الإجتماعى" الفيس بوك " التى أنشأها حديثا للتواصل المباشر مع جمهورة بعد أن كان رافضا تماما لتلك الفكرة .

وقد عاد مؤخرا من جديد ببطولة مسلسل "خلصانة بشياكة" بشهر رمضان المبارك لعام 2017 والذي شاركه في بطولته شيكو وهشام ماجد.

وكان نص رسالتة التى وجهها لجمهورة كالتالى :

الّلي خلاني اعمل الصفحة دي اني لقيت كم ناس سألت عليا لما غبت السنه الي فاتت و بيستفسروا انا اختفيت فين ، وكنت حابب اشكرهم على سؤالهم عليا لأنه فعلا فرق معايا نفسيا وكنت محتاجه قوي ...

انا كان بقالي سنه تقريبا عيان جداً ، كان عندي ( فيروس ) ضربلي الكبد و الطحال ... مكنتش حتى اقدر اشرب بق ميه بسبب الطحال ، وكنت في شبه كومه اول شهرين من المرض ، عشان الكبد كان عملي خمول ، كنت بأنام من 18 ل 20 ساعه في اليوم  !!!

خسيت فوق ال 30 كيلو و كنت شبه فاقد للأمل ، الحمد لله على كل حال ، انا دلوقتي خفيت تماما و وزني زاد تاني ، و اتعلمت كتير جدا في الرحلة دي ، وكان فارق معايا جدا سؤالكم عني ، حسّيت ان ليا أهل مش جمهور ، وإني فرقت معاهم لما غبت ، ربنا يفرح قلوبكم زي ما فرحتوا قلبي ، واهلا بيكم في صفحتي.


كتبت : زهرة تقى

مقالات ممكن أن تعجبك